اخبار بازار قراضه در ترکیه و ژاپن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار قراضه در ترکیه و ژاپن


اخبار بازار قراضه در ژاپن :

طبق جدیدترین و آخرین اخباری که از سوی بازار قراضه ژاپن به دست آمده است، قیمت قراضه در این کشور حدود 13 دلار مجددا افزایش یافته و قیمت ها حدود 295 دلار در هر تن به ثبت رسیده است. با توجه به بررسی آمار ها و نمودار های قبلی از گذشته، می توان به این نتیجه رسید که کارخانه توکیو استیل ژاپن اقدام به افزایش قیمت خرید از بازار های داخلی کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که در کشور کره جنوبی قیمت های قراضه تغییری نکرده است و همچنان مانند قبل، ثابت و بدون تغییری اعلام می شوند. یکی از مهم ترین شرکت هایی که در تعیین قیمت خرید قراضه تاثیر گذار است، شرکت هیوندا استیل می باشد که قیمت را ثابت اعلام کرده است. آخرین قیمتی که از این شرکت اعلام شد، از قراری 290 دلار در هرتن فوب می باشد.

 

اخبار بازار قراضه در ترکیه :

یمت قراضه وارداتی در بازار بزرگترین خریدار آن باز هم کاهش یافت. معاملاتی در قیمت های پایین نیز نهایی شد. آخرین قیمت قراضه سنگین کلاس 1 و 2 خلوص 20-80 حدود 15 دلار هر تن افت داشته به 330 تا 335 دلار هر تن سی اف آر رسیده است.

قیمت های درخواستی خریداران نیز تا 325 دلار هر تن سی اف آر ترکیه است. در هر حال اغلب فعالان بازار معتقدند با نزدیکی زمستان واختلال در عرضه مطمئنا افت قیمت های شدید در انتظار بازار قراضه نیست. البته برخی دیگر امیدوارند به زودی تا 10 دلار افت قیمت مشاهده شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: